Täällä taas pohdiskelemassa ja vuodattamassa. On tääki sopiva aika istua yksin koneella mutta katsooko tää nyt aikaa...

Ottaa nyt tästäki elämästä selvää... mun niin kovasti tekis mieli lähteä käveleen tästä suhteesta ku en ota edes itestäni enää selvää oonko lintu vai kala vai jotain siltä väliltä. Rokkaripojat pistää silmään baareissa, ehkä vähän liikaaki. Ja ne naiset, mutta niiden suhteen oon onneksi melko valikoiva etten jokaiseen ihastu :) Oon yrittäny pohdiskella onko oikein olla ihastunut toiseen jos pitäis rakastaa toista.... ja onko oikein seurustella jos tekis mieli sikailla ja häröillä kympillä sinkkuna.

Meidän suhteen nykytila vaan jumittaa niin hyvin paikallaan, mitään ei tapahdu ja näyttää ettei olla menossa minnekään. Arjesta ei voi olla kysymys, siinä on pysytty alusta asti eikä mitään suurta onnen huumaa ole ollut missään vaiheessa, ollaan vaan tykätty olla yhdessä. Nyt en tiedä tykkäänkö enää, sen lisäksi että mun aivoitukset vetää eri suuntaan, mies tuntuu viettävän vapaa-aikaansa mieluummin kamujensa kanssa ku mun. Ei jaksa aina kerjätä huomiota toiselta. Nytkin aloittelen uutta vuotta yksin kotona.

Ois niin helppoa olla sellasessa tuoreessa suhteessa, jossa sitä pitää toista täydellisenä ja toinen pitää sua täydellisenä... ehkä pinnallista mutta takuulla helppoa. Sit oon miettiny kuinka siistiä ois olla yhessä sekä miehen että naisen kans... tai vaan naisen kans ja sit vois sen kans sinkkuilla yhessä baareissa... kyllä mä oon nyt sekoamassa x)

Ehkä parempi mennä vaan nukkumaan ja odottaa että mies tulee baarikierrokselta ja tuo grilliruokaa. On se niin rakas kamu kuitenki etten mä kai sitä voi loukata, vaikka välillä tuntuuki että tukehdun tänne.

Ajattelen ehkä liikaa. Hyvät yöt ja uudet vuodet.