....on sekoamassa lopullisesti.

Näin viime yönä unta viimeisimmästä exästäni. Tästäkin erosta on jo vuosia aikaa mutta voisko joku selittää miksi se on vieläki niin rankkaa? Miekkonen oli unessa ihan yhtä komea ja ihana (eikä ollenkaan niin kusipää) niinkuin livenäkin (ainakin kun viimeksi näin, siitäkin on jokunen vuosi) ja mulla oli ihan hirveä hinku päästä häneen käsiksi. En yhtään epäilisi etteikö tämä elävässä elämässäkin olisi mahdollista, onneksi hän asuu kaukana. Mun pollaparka sekoaa kohta, ellei tää ole jo tapahtunut.... ensin miehet, sitten naiset, nyt taas miehet...

Huh. Exä on mun kännitekstareiden kohde numero 1. Numero kakkosta ei oikeastaan edes ole... mitä nyt kaverit mutta ne tekstaa sit jotain yhtä hullua takasin. Mä muistan ku olin silloin meidän seurusteluaikana koko ajan vakuuttunut siitä että se mies on vähintäänki jumala.... mutta sit selvis että moni muukin nainen on sitä mieltä ja mies käyttää kympillä tilannetta hyväkseen. Tiedän kyllä että tää oli mulle tosi kova kolaus, ja on tainnut exäkin sen nahoissaan tuntea ;) mutta yhä vieläkin pidän sitä huippusexikkäänä otuksena. Sairastako? Ehdottomasti ehkä.

Kunnon vuodatus heti aamusta...